Leer Snoozeless kennen
Wie zijn wij?
Snoozeless begon vanuit een simpele droom: betere nachtrust toegankelijk maken voor iedereen. Twee vrienden, een gezonde dosis enthousiasme en een flinke lading doorzettingsvermogen brachten ons hier. Het afgelopen jaar was een avontuur, vol harde werkdagen, grote doelen en, zoals je in de video kunt zien, enorm leuke momenten, uitdagingen en ook zeker bloopers 😉.
Ondanks dat het soms zwaar is, genieten we van elk moment. Van urenlang testen (ja, écht elk product wordt grondig getest) tot het bedenken van nieuwe ideeën en praten met jullie, onze klanten. Elke stap nemen we met zorg en aandacht, omdat we geloven dat alleen het beste goed genoeg is.
Onze missie blijft om dé oplossing voor betere slaap te zijn. Onze producten zijn ontworpen met een wetenschappelijke basis en persoonlijke ervaringen om niet alleen je slaap, maar ook je welzijn te verbeteren. Transparantie en kwaliteit staan bij ons voorop - we gebruiken onze producten zelf elke dag.
Dankzij jullie vertrouwen en support hebben we een fantastisch jaar achter de rug. Met een grote glimlach kijken we uit naar alles wat 2025 gaat brengen. En weet: we staan altijd voor je klaar.
Onze Missie
Onze missie is om zo veel mogelijk individuen oprecht bij te staan bij het verbeteren van hun slaap, met als resultaat een aanzienlijke verbetering van de kwaliteit van hun leven.
Wij streven ernaar een positieve impact te hebben op het welzijn van mensen door middel van doelgerichte ondersteuning bij het optimaliseren van hun slaapervaring.
Onze Visie
Onze visie is een wereld waarin de mens, ondanks de overweldigende stroom aan prikkels, geniet van een goede nachtrust die hen niet alleen energie en veerkracht biedt, maar ook in staat stelt hun ambities volledig na te streven.
Daarnaast streven we ernaar bij te dragen aan het verbeteren van hun algehele gezondheid en geluk. Ons doel is om een kalmerende plek te zijn binnen de chaos van het leven, waarin we niet alleen de kwaliteit van de slaap verbeteren, maar ook bijdragen aan het verhogen van de levenskwaliteit van onze doelgroep.